Dziś mamy 1 maja 2025, czwartek, imieniny obchodzą:

21 listopada 2013

Marek Biernacki nowym przewodniczącym

fot. KK

fot. KK

Niestety, niedużą frekwencją cieszyło się zebranie, na którym miał zostać wybrany zarząd osiedla Kcyńskiego w Szubinie.

Wybory przeprowadzili: Renata Kabulla – sekretarz gminy, Katarzyna Markowska oraz Magdalena Zygowska z wydziału organizacyjnego. Zebranie zostało zwołane przez burmistrza Szubina Ignacego Pogodzińskiego w związku ze śmiercią dwóch członków zarządu: przewodniczącego Władysława Chuderewicza i Stanisława Bakaja. Z całego zarządu pozostał tylko jeden Marek Przybylski. Pamięć zmarłych została uczczona minutą ciszy.

Nie było kworum więc zebranie odbyło się w drugim terminie. Zebrani mieszkańcy zdecydowali, aby zarząd osiedla kcyńskiego składał się nadal z trzech osób (według statutu zarząd osiedla kcyńskiego może liczyć od 2 do 9 członków). Wybrano dwóch kandydatów. Byli to: Marek Biernacki i Tomasz Moska. Mieszkańcy w głosowaniu tajnym stawiali krzyżyk w kratce na tak przy kandydacie, którego akceptowali lub w kratce na nie przy tym kandydacie, którego nie chcieli w zarządzie. W skład komisji skrutacyjnej weszli: Paweł Lubawy i Emilia Słowińska. Po przeliczeniu głosów okazało się, że Marek Biernacki zdobył 12 głosów na tak i 3 na nie. Natomiast Tomasz Moska otrzymał 7 głosów na tak, a 8 na nie. Nieważnych było 5 głosów. W związku z tym, że Tomasz Moska nie uzyskał większości głosów na tak, sekretarz gminy Renata Kabulla zarządziła drugą turę wyborów.

Tym razem zgłoszono troje kandydatów. Byli to: Emilia Słowińska, Paweł Lubawy oraz Tomasz Moska. Teraz mieszkańcy skreślali na liście nazwiska osób, których nie chcieli w zarządzie, a pozostawili tą, którą akceptują. Komisja skrutacyjna w składzie: Joanna Guzińska i Janusz Szudrowicz odczytali wyniki głosowania. Emilia Słowińska zdobyła 1 głos, Tomasz Moska 4 głosy, natomiast Paweł Lubawy 15 głosów i tym samym został trzecim członkiem zarządu osiedla kcyńskiego. Trzyosobowy zarząd w składzie Marek Przybylski, Marek Biernacki i Paweł Lubawy zadecydował, że przewodniczącym został Marek Biernacki.

Marek Biernacki, nowy przewodniczący osiedla Kcyńskiego jest mieszkańcem Szubina, ma 39 lat. Jest prywatnym przedsiębiorcą i absolwentem wydziału Prawa i Administracji UKW. Współtwórca i prezes Stowarzyszenia Młody Szubin, a także pasjonat historii oraz aktywności proobronnej.

Oceń artykuł: 192 174

Czytaj również

udostępnij na FB

Komentarze (89) Zgłoś naruszenie zasad

    • 3 (21)

    mieszkaniec, w dniu 21-11-2013 20:13:48 napisał:

    Jakie jaja,uprawnionych do głosowania było ponad 1000 osób,a wyboru dokonało 20.To się nazywa demokracja! Zarząd wybrany większością głosów !!!

    odpowiedz

    pokaż odpowiedzi (1)
    • 13 (31)

    szok, w dniu 21-11-2013 20:21:30 napisał:

    4 osoby rodzina z nowym przewodniczacym i 10 z nagonki z biura kredytowego pana przewodniczacym wiadomo dlaczego został wybrany

    odpowiedz

    pokaż odpowiedzi (2)
    • -8 (24)

    mieszkaniec, w dniu 21-11-2013 21:52:08 napisał:

    ogólnie mówiąc były dwa obozy . Pan Marek z radnym Pilarskim ( przewodniczący osiedla bydgoskiego ) który lobbował za nowym przewodniczącym osiedla oraz dwóch pozostałych przewodniczących osiedli szubińskich którzy lobbowali swego kandydata byle nie wygrał Pan Marek.

    odpowiedz

    • 3 (15)

    magda, w dniu 22-11-2013 03:06:00 napisał:

    Mieszkam w Szubinie 22 lata i pierwszy raz slyszę o osiedlu Kcynskim.

    odpowiedz

    • 2 (10)

    bocianicha, w dniu 22-11-2013 08:33:59 napisał:

    Pan Marek nie ma 39 lat!

    odpowiedz

    • 13 (23)

    werbud, w dniu 22-11-2013 08:38:41 napisał:

    fakt widac ewidentnie 2 Pierwszy obozóz innych przewodniczących osiedli i drugi obóz rodziny pana Marka (w tym radny Pilarski ) i klientek z nagonki z biura kredytowego , ciekawe jak długo Pan Marek prosił aby cała rodzina klientki przyszła

    odpowiedz

    • -1 (17)

    Leśne, w dniu 22-11-2013 08:56:42 napisał:

    na wyborach Przewodniczącego Osiedla Leśnego też nie było szału z frekwencją

    odpowiedz

    pokaż odpowiedzi (1)
    • 10 (22)

    Polski, w dniu 22-11-2013 09:00:15 napisał:

    może być współzałożyciel, ale współtwórca? Stwoarzyszenia się zakłada, a nie tworzy. To nie rękodzieło ludowe

    odpowiedz

    pokaż odpowiedzi (2)
    • 10 (22)

    Absolwent UKW, w dniu 22-11-2013 09:10:24 napisał:

    Pan Marek okłamał albo redaktor jest niedoinformowany. Na UKW (Uniwersytet w Bydgoszczy) nie ma Wydziału Prawa i Administracji. Nie było też nigdy samego kierunku prawa. Takie są fakty, polecam sprawdzić. W związku z tym jaki jest rzeczywiście ukończony kierunek przez przewodniczącego Osiedla Kcyńskiego? Czy Pan Marek może sprostować informację, chyba się nie wstydzi swojej wyuczonej profesji? Wyborcy mają prawo wiedzieć

    odpowiedz

    pokaż odpowiedzi (1)
    • 11 (23)

    MR, w dniu 22-11-2013 09:52:56 napisał:

    Informacja jest odnośnie wykształcenia jest nierzetelna. Kiedyś były prezydent Kwaśniewski twierdził, że posiada wyższe wykształcenie, a okazało się to nieprawdą. Też był w tej materii nierzetelny. Czy pan Marek wziął pierwowzór z Aleksandra Kwaśniewskiego, działacza z PZPR? Czy tak rzetelnie ma reprezentować mieszkańców Osiedla Kcyńskiego?

    odpowiedz

    • -4 (24)

    UKW, w dniu 22-11-2013 10:02:55 napisał:

    na UKW jest kierunek prawo i administracja zatem zamiast wypowiadać się o wykształceniu pana Marka, trzeba było wejść wcześniej na stronę internetową UKW i sprawdzić podane prze kogoś błedne informacje link: http://www.ukw.edu.pl/jednostka/prawo_administracja_zarzadzanie

    odpowiedz

    • 5 (19)

    wyborca, w dniu 22-11-2013 10:11:56 napisał:

    Wybrała go trójka a do odwołania trzeba będzie ponad 150 głosów bo inaczej referendum nie będzie ważne jak nie będzie ponad 30 procent uprawnionych do głosowania t.z.ponad 300 głosujących.Taka jest nasza polska demokracja.:Potrzeba 3 do wyboru,bo nie ważne że nie ma quorum.

    odpowiedz

    pokaż odpowiedzi (1)
    • 10 (22)

    Absolwent UKW, w dniu 22-11-2013 10:18:24 napisał:

    do UKW. Jeśli podaje pani/pan link odsyłający, to proszę rzetelnie sprawdzić. To nie jest link do Wydziału Prawa i Administracji, bo takiego w Bydgoszczy nie ma. Podano link do Instytut Prawa, Administracji i Zarządzania. To nie jest to samo (uprawnienia, kadra naukowa i wiele innych wyróżników). W tymże Instytucie nie kształcą na kierunku prawo ( i nie kształcili nigdy). To są fakty. Tak więc pan Marek nie mógł ukończyć w Bydgoszczy Wydziału Prawa i Administracji, gdyż w Bydgoszczy takiego wydziału nie było i nie ma. Najbliżej Bydgoszczy prawo można było ukończyć w Toruniu i Poznaniu.

    odpowiedz

    • 2 (26)

    Biernac, w dniu 22-11-2013 10:22:52 napisał:

    Szanowni Państwo, Pragnę podziękować wszystkim za przybycie na wybory, również tym którzy na mnie nie głosowali. W informacji na mój temat wkradło się parę błędów: otóż mam 35 lat i ukończyłem kierunek Administracja na Wydziale Humanistycznym UKW. Zgadzam się z jednym z przedmówców ( "nie magister") i nie ma dla mnie znaczenia czy działacz nie ma matury, czy też ukończył prestiżową uczelnię, po prostu w takiej naszej małej szubińskiej skali nie robi to różnicy. Szanuje osobę, oceniam jej działanie. Co do frekwencji, to rzeczywiście mogłaby być wyższa. Wcześniejsze wybory na analogiczne stanowiska w innych osiedlach cieszyły podobną popularnością. Co jest przyczyną tak nielicznego udziału? Brak informacji ze strony organizatorów? Przemilczenie planowanego zebrania przez lokalne media elektroniczne? Nie wiem, ja o zebraniu się dowiedziałem (ogłoszenie zawieszone na bibliotece) i przekazałem informację moim znajomym oraz rodzinie; tak po prostu. Widocznie uznali oni, że zasługuje na zaufanie i Ich głos. Jako, że temat tego artykułu dotyczy m.in. mnie, proszę wszystkich komentatorów o okazywanie szacunku mnie, mojej rodzinie, znajomym jak również moim oponentom, którzy aktywnie działają na rzecz nas wszystkich. I Pan Artur z Os. Leśnego, Maciej z Os. Spółdzielczego oraz radny Pilarski z Os. Bydgoskiego wykonują kawał dobrej i korzystnej dla nas wszystkich roboty. Czy w Szubinie każdy, który robi cokolwiek dla społeczności musi być od razu "mieszany z błotem" i to również przez osoby całkowicie biernie społecznie? Potrzebne to nam jest? Więcej osób krytykuje niż działa? Pozdrawiam serdecznie, Marek

    odpowiedz

    pokaż odpowiedzi (1)
    • -6 (28)

    mks, w dniu 22-11-2013 11:11:55 napisał:

    Brawo Panie Marku! Zgadzam się z Panem w 100% A w kwestii przemilczenia planowanego zebrania przez lokalne portale informacyjne - jest z to z pewnością bardzo dziwne i zastanawiające. Zwłaszcza, że na konkurencyjnym portalu można codziennie śledzić np. dokąd udały się dzieci z jakieś grupy przedszkolnej lub u kogo tym razem był Pan Policjant. Widocznie informacja na temat zebrania nie była aż tak ważna

    odpowiedz

    pokaż odpowiedzi (1)
    • 0 (20)

    Iwo Jac, w dniu 22-11-2013 11:41:47 napisał:

    gratuluje gratuluje Szanowny Markuuuuuu;-);-);-);-)

    odpowiedz

    • 10 (18)

    z Kcyńskiej, w dniu 22-11-2013 12:28:01 napisał:

    Mam nadzieję, iż stanowisko przewodniczącego rady osiedla to preludium do stanowiska radnego. Dobre posunięcie, ale oczekuję przez te 12 miesięcy działania na rzecz mieszkańców naszego osiedla. Skutecznośc działania pozwoli ocenić, czy będzie się pan nadał na radnego z naszego okręgu, bo wzorem ostatnich wyborów chyba pan ich nie odpuści? Życzę tej skuteczności, bo wiem, że jak pan zechce to pan potrafi

    odpowiedz

    • 0 (20)

    radny, w dniu 22-11-2013 12:45:33 napisał:

    szubin24.pl promuje bardziej PO ( ..............nazwiska znane ) ,natomiast itvszubin promuje bardziej SLD i ot cały podział

    odpowiedz

    pokaż odpowiedzi (1)
    • 2 (22)

    Olo, w dniu 22-11-2013 20:16:57 napisał:

    Brawo dla Pana Marka! Dziękujemy za Młody Szubin, za woodstock, za przegląd kabaretów (szkoda, że Kalinowscy odeszli) za strzelectwo i wiele innych inicjatyw!

    odpowiedz

    pokaż odpowiedzi (1)
    • 2 (22)

    Biernac, w dniu 22-11-2013 21:31:37 napisał:

    Panie "Rudy" pyta się Pan ile zasług dla Szubina zawdzięcza się bezpośrednio mnie? Otóż powiem, że ani jednej dobrej rzeczy dla naszej wspólnoty zrobiłem sam! Zero ! Nic a nic! Wie Pan dlaczego? Bo mam szczęśie miec wspaniałych Przyjaciół, którzy w godzinie próby stają u mojego boku niczym choplici spod Maratonu i Termopil, mam Znajomych którzy pomagają mi gdy tylko tego potrzebuję, mam Rodzinę, która wspiera mnie gdy niewdzięwcznicy atakują mnie za każdy najmniejszy ruch. Mam również godnych mojego szacunku Przeciwników, których konstruktywna krytyka pomaga mi skorygowac moje działania. Dlatego ani jednej zasługi nie przypisuję sobie! Panie "Rudy" życzę Panu, aby miał Pan choc w połowie tak doborowe towarzystwo jak ja. Aby miał Pan choc połowę tych wspaniałych wspomień z działań społecznych z tymi wspaniałymi ludźmi, z którymi ja mam zaszczyt działac. Semper Fi !

    odpowiedz

    pokaż odpowiedzi (1)
    • -2 (16)

    adam, w dniu 23-11-2013 07:43:40 napisał:

    USUWAJĄ KOMENTARZE !!!! WSTYD !!! Pan Marek układy z Panem Tadeuszem ma !!

    odpowiedz

    • 2 (16)

    piotr, w dniu 23-11-2013 10:01:12 napisał:

    To prawda z tym usuwaniem komentarzy. I czy nasze lokalne media nie są czasem stronnicze ?

    odpowiedz

    • 1 (21)

    ŻWDZIWONA, w dniu 23-11-2013 10:01:21 napisał:

    Z większoscią tych imprez takich jak Kabareton ,,Pan Magister ''nie miał nic wspólnego , tego co wyczytałam w ,,Pałukach'' nawet przeszkadzał w organizacji...Jest ,,Pan ''gwiazdą'' prasówek , gdzie się Pan pokaże wszędzie ferment i zamieszanie, w wyborach nikt ,,Pana'' nie poprze , młody Mikołaj K. i tak wygra ,jest bardzo ambitny i bystry

    odpowiedz

    pokaż odpowiedzi (1)
    • -1 (17)

    szubiniak, w dniu 23-11-2013 10:59:59 napisał:

    Burmistrzem będzie PAN Pogodziński i z tą prawdą proszę się przespać Pozdrawiam :)))

    odpowiedz

    • 5 (17)

    potencjalny wyborca, w dniu 23-11-2013 20:07:52 napisał:

    ,, Nie było kworum więc zebranie odbyło się w drugim terminie. ,, Ciekawe kiedy był pierwszy termin,bo o nim też nie było mowy w żadnych komunikatach. I tak się obsadza kolesiami wszystkie stanowiska w mieście.Wstyd !!!

    odpowiedz

    • 4 (18)

    Nieznajoma, w dniu 23-11-2013 21:12:08 napisał:

    Biernacki jak mówią jego znajomi to potencjalny kandydat na zastępce burmistrza. Tak więc doświadczenie samorządowe to się jemu przyda. Zobaczymy co potrafi na tym stanowisku?

    odpowiedz

    • 7 (15)

    Jowisz, w dniu 23-11-2013 21:23:09 napisał:

    To już dzielą stołki, rok przed wyborami? Ażeby ich pycha nie zgubiła.

    odpowiedz

    • 0 (20)

    Mecenas , w dniu 23-11-2013 21:28:38 napisał:

    dokładnie jak piszesz Jowisz- dzielą, opluwają się. Powinno zostać u nas po staremu, bo to dobrze funkcjonuje. Czyli wicek powinien zostać Burmistrzem , a np. dyr. oświaty zastępcą. to chyba dobre rozwiązanie. Nie widzę tam ani PO, Pani Danki ani policjanta. Oni nie mają szans i niech tak zostanie. Kto mnie popiera proszę o akceptację .

    odpowiedz

    pokaż odpowiedzi (1)
    • 2 (16)

    trygg, w dniu 23-11-2013 22:09:58 napisał:

    Ten od oświaty z-cą? Pomyłka. Lepiej już policjant albo Pilarska

    odpowiedz

    • 5 (13)

    donald pogo, w dniu 24-11-2013 01:15:58 napisał:

    Srają muszki będzie wiosna a urząd podniesie podatki za smieci. Tym się zajmujta lemingi

    odpowiedz

    • 2 (16)

    wyborca, w dniu 24-11-2013 16:30:54 napisał:

    Brawo Marek!

    odpowiedz

    • 5 (19)

    Janek , w dniu 24-11-2013 17:46:31 napisał:

    Marek na Burmistrza !!! mam facet doświadczenie !!!

    odpowiedz

    pokaż odpowiedzi (1)
    • -2 (20)

    mks, w dniu 25-11-2013 07:51:50 napisał:

    Zgadzam się z "mecenasem", ze najlepszym kandytatem na burmistrz jest obecny wice. Ma on już doświadczenie w pracy w urzędzie, zna jego funkcjonowanie oraz problemy miasta i gminy. Uważam, że umiejętność prowadzenia imprez i festynów czy redagowanie portalu informacyjnego to stanowczo za mało, aby móc pełnić taką odpowiedzialną funkcję - jaką jest stanowisko burmistrza. Poza tym, jesli ktoś zasiada we wszystkim możliwych zarządach - to kiedy znajdzie czas na zajmowanie się pracą w urzędzie?

    odpowiedz

    • 0 (16)

    Patrokles, w dniu 25-11-2013 09:57:23 napisał:

    do "mks" i "mecenass": doświadczenie w pracy Pana Mariusza jest z pewnością duże i powinno być wykorzystane przez następnego burmistrza. Facet musi zostać w urzędzie, gdyż po prostu jest dobrym urzędnikiem. Jednak jego cechy charakteru, które przy pracy urzędnika są bardzo pomocne (sumienność, miły sposób bycia, szukanie kompromisu) mogą być przeszkodą w pracy jako burmistrz. Warto pamiętać, że gmina jest w fatalnym stanie, zadłużenie ogromne, bezrobocie wysokie, inwestorów jak na lekarstwo. Tak, że potrzebujemy człowieka z wizją, z energią, z doświadczeniem w administracji publicznej, z kontaktami w powiecie i województwie. Bez poparcia w Nakle, Bydgoszczy i Toruniu (tam jest przecież Sejmik Woj.) będzie ciężko. Obecny burmistrz dużo ugrał dla gminy jak jego partyjni koledzy coś jeszcze znaczyli. Dlatego też nowy gospodarz MUSI mieć dobre relacje i poparcie nie tylko w gminie ale i "w Polsce".

    odpowiedz

    • 7 (17)

    maaciejj, w dniu 25-11-2013 10:18:19 napisał:

    A czy ewentualni następcy , przewodniczący rady powiatu, policjant, fotograf, czy pani Danka mają większe doświadczenie w administracji publicznej niż obecny zastępca burmistrza ????? Coś mi się wydaje że nie i podobnie u nich jest z energią, wizją dla gminy czy dobrymi kontaktami. :) Moim zdaniem z obecnie potencjalnie wymienianych kandydatów na dzisiaj nie ma nikogo ciekawego. Ale do wyborów jest jeszcze rok wiec może pojawi się ktoś kompetentny, mam taką nadzieje

    odpowiedz

    • 6 (18)

    Marzena, w dniu 25-11-2013 11:11:36 napisał:

    do Patrokles: takiego takiego kandydata nie mamy. Nauczyciel, policjant, z-ca, Danuta nie mają żadnego układu w Nakle, Toruniu, Bydgoszczy. Żaden z nich nie ma wymaganego doświadczenia zawodowego oprócz z-cy. Przecież doświadczenie ze społecznej działalności nauczyciela - przewodniczącego rady jest jedynie iluzoryczne. Stanowisko samo w sobie jest prestiżowe, oprócz kierowania pracami rady, przewodniczący nie uprawnień wykonawczych, decyzyjnych. Już prędzej Pani Danuta jest znana w Warszawie i Toruniu, choć jako społecznik. Z-ca jest słabym urzędnikiem, a ekonomistą może i dobrym. Na procedurach się nie orientuje wyróżniająco, a to jest ważna cecha dobrego urzędnika. Jedynym wyjściem byłoby ściągnięcie dobrego menadżera z zewnątrz, a na to społeczeństwo Szubina nie jest i nie będzie szybko gotowe.

    odpowiedz

    pokaż odpowiedzi (1)
    • 7 (15)

    AWier, w dniu 25-11-2013 11:32:42 napisał:

    Dlaczego oczekuje się od kandydatów na burmistrza dobrych pomysłów, wizji dla gminy? Burmistrz zgodnie z ustawą o samorządzie gminnym to organ wykonawczy, z kolei rada gminy, a więc radni powinni wykazywać się taką wizją, a burmistrz powinien ją jedynie wzorowo wdrażać w życie

    odpowiedz

    pokaż odpowiedzi (1)
    • -4 (16)

    mks, w dniu 25-11-2013 12:03:46 napisał:

    Zgadzam się z moimi przedmówcami w kontekście cech czy doświadczenia, jakie powinien posiadac przyszły burmistrz. Jednak, jak już to zauważono, żaden z potencjalnie wymienionych kandydatów nie ma ani wymaganego doświadczenia zawodowego (oprócz zastępcy burmistrza), ani dopowiednich kontaktów w powiecie czy województwie. I wątpie, aby kandydat spełniający powyższe wymagania się znalazł. Dlatego uważam, że burmistrzem powinna zostać osoba, która nie będzie się uczyć od podstaw, jak zarządzać gminą. I taką osobą - może nie idealną, ale wg mnie właściwą jest obecny zastępca. I nie zgadzam się z Patroklesem, że jego cechy - sumienność, miły sposób bycia, szukanie kompromisu( i jeszcze wiele innych) - będą utrudniać sprawowaniu funkcji burmistrza. Bo można by przez to zrozumieć, że przyszły burmistrz powinien być niesumienny, niemiły i bezwzględny.

    odpowiedz

    • 5 (21)

    ze szkoły, w dniu 25-11-2013 12:59:08 napisał:

    mam nadzieje, że "Policjant" zostanie burmistrzem i wreszcie pozamiata w urzędzie, pozwalnia paniusie od kawy i panów do papierosków. Twarda, policyjna ręka jest potrzebna w tym urzędzie!

    odpowiedz

    pokaż odpowiedzi (1)
    • 4 (20)

    mundurowy, w dniu 25-11-2013 14:04:19 napisał:

    Policjant ma doświadczenie w zarządzaniu albowiem od wielu lat pełni różne kierownicze stanowiska w policji i to w niemałych jednostkach. Dzisiaj służy jako naczelnik w komendzie miejskiej w Bydgoszczy, gdzie zarządza dużymi zasobami ludzkimi. Działa także społecznie. Może nie jest to idealny kandydat, ale ma więcej doświadczenia w zarządzaniu niż np. nauczyciel. Od z-cy ma więcej z kolei zapału i zdecydowania. Tak więc nie można pomijać tej kandydatury jako gorszej od pozostałych. Jaki pan taki kram chciałoby się rzecz rozpatrując wszystkie kandydatury.

    odpowiedz

    pokaż odpowiedzi (1)
    • 10 (20)

    Cool, w dniu 25-11-2013 14:16:06 napisał:

    z-ca jest taki skrupulatny, że po wyborach powinien dla pożytku urzędu gminy i samej gminy zostać kasjerem w księgowości. Tutaj może by się sprawdził, bo gdzie indziej jest niewyraźny

    odpowiedz

    • 4 (22)

    Prospołecznie, w dniu 25-11-2013 15:05:40 napisał:

    Policjant jest majorem policji. Za nic tak daleko w zawodzie, by nie doszedł. Ilu jest majorów policji w naszym powiecie? To już choćby jest dowód na to, że to postać nietuzinkowa

    odpowiedz

    • 7 (17)

    nie wstydzę się wsi, w dniu 25-11-2013 15:30:11 napisał:

    a o potrzebach wsi i jej mieszkańców kto zadba? Pani Danuta dostała w wyborach do sejmu więcej od burmistrza! Co na to odpowiecie? Aha i dostała od Prezydenta Kaczyńskiego złoty order zasługi.

    odpowiedz

    • 3 (15)

    mks, w dniu 25-11-2013 18:20:55 napisał:

    Ja również uważam, że doświadczenie w zarządzaniu policjantami obstawiającymi mecze piłkarskie jest największą predyspozycją do pełnienia funkcji burmistrza….

    odpowiedz

    • 4 (16)

    sierżant, w dniu 25-11-2013 18:39:53 napisał:

    Wysuwam nową kandydaturę na burmistrza - Kwiatkowskiego, pułkownika Kwiatkowskiego. Bądź co bądź to wyższy stopień niż major. A najlepiej niech w ogóle wrócą czasy rządów panów w mundurach - majorów, pułkowników i generałów. I znowu nie będzie rano teleranka, ale będzie dyscyplina, rygor i "porządek". Jeśli się nie mylę określa się to jako państwo policyjne.

    odpowiedz

    • -1 (15)

    JT, w dniu 25-11-2013 23:45:44 napisał:

    Nie znam plk Kwiatkowskiego z Szubina. Za to major Krajewski to nasz autentyczny krajan, autochton. Dobry kandydat

    odpowiedz

Uwaga! Internauci piszący komentarze na portalu biorą pełną odpowiedzialność za zamieszczane treści. Redakcja zastrzega sobie jednak prawo do ingerowania lub całkowitego ich usuwania, jeżeli uzna, że nie są zgodne z tematem artykułu, zasadami współżycia społecznego, a także wówczas, gdy będą naruszać normy prawne i obyczajowe. Pamiętaj! -pisząc komentarz, anonimowy jesteś tylko do momentu, gdy nie przekraczasz ustalonych zasad.

Komentarze pisane WIELKIMI LITERAMI będą usuwane!

Dodaj komentarz

kod weryfikacyjny

Akceptuję zasady zamieszczania opinii w serwisie
Komentarz został dodany. Pojawi się po odświeżeniu strony.
Wypełnij wymagane pola!



LOKALNY HIT

Rejestracja BDO
500PLN
Ewidencja odpadów BDO (pakiet mini)
2400 zł / rokPLN
Fotoobraz na płótnie 50x70
121,00 zł PLN
Konsultacja środowiskowa
200 zł / 0,5 hPLN
KOBIZE
500PLN
Zezwolenie na zbieranie odpadów
od 2000PLN
Sprawozdanie o wytwarzanych odpadach
500PLN
Zdjęcia do dokumentów
35,00 złPLN
0

Zwolnienia lekarskie wystawione w 2024 roku. Podsumowanie ZUS

W ubiegłym roku Polacy chorowali nieco# częściej i dłużej. Lekarze w całym kraju wystawili 27,4 mln zwolnień lekarskich, co przełożyło się na 290 mln dni niezdolności do pracy. Oznacza to wzrost o 400 tys. zaświadczeń w porównaniu do roku 2023 oraz wzrost o 2,8 mln dni absencji. Przynajmniej raz w ciągu całego 2024 roku na zwolnieniu lekarskim przebywało 7,7 mln osób, z czego 7,1 mln to ubezpieczeni w ZUS.

(czytaj więcej)
0

Ciechocińskie tężnie. Coraz bliżej wpisania na listę UNESCO

Zespół zabytkowej warzelni soli w Ciechocinku# został zarekomendowany przez Komitet ds. Światowego Dziedzictwa Kulturowego w Polsce do wpisania na krajową listę informacyjną, która otwiera drogę do międzynarodowego uhonorowania naszego unikatowego zabytku techniki i wpisania go na listę światowego dziedzictwa UNESCO.

(czytaj więcej)
0

Światowy Dzień Ziemi. Jak możesz się zaangażować?

22 kwietnia swój dzień obchodzi # Ziemia. Pierwszy w historii Dzień Ziemi odbył się w 1970 roku, a jego idea została zapoczątkowana przez amerykańskiego senatora Gaylorda Nelsona, który będąc w 1969 roku świadkiem katastrofy ekologicznej postanowił taki dzień zorganizować.

(czytaj więcej)
0

Zarezerwuj wizytę w ZUS online. Na konkretny dzień i godzinę

Nie trzeba wychodzić z domu, aby załatwić sprawy w ZUS-ie.# Z pracownikiem Zakładu można porozmawiać, nawiązując połączenie wideo podczas e-wizyty. Rezerwację takiego spotkania można dokonać nie tylko na stronie zus.pl, ale także za pośrednictwem aplikacji mZUS oraz aplikacji mObywatel.

(czytaj więcej)