Dziś mamy 27 kwietnia 2024, sobota, imieniny obchodzą:

10 listopada 2014
SONDA INTERNETOWA: Zagłosuj na swojego kandydata

Kto zostanie burmistrzem Szubina?

fot. arch.

fot. arch.

Zagłosuj na swojego kandydata na burmistrza Szubina! Ruszyła sonda internetowa!

Chcesz wiedzieć kto ma największe szanse na fotel burmistrza? Weź udział w sondzie internetowej, która będzie sprawdzianem preferencji wyborców i wstępną odpowiedzią na pytanie o poparcie dla czwórki kandydatów, ubiegających się o stanowisko włodarza miasta i gminy Szubin.

Ankieta

Kto zostanie burmistrzem Szubina?

  • Artur Michalak
    32.9%
  • Artur Krajewski
    28.3%
  • Stanisław Wypych
    22.7%
  • Mariusz Piotrkowski
    16.1%


Oceń artykuł: 146 134

Czytaj również

udostępnij na FB

Komentarze (133) Zgłoś naruszenie zasad

    • 14 (20)

    szpieg z krainy deszczowców, w dniu 10-11-2014 21:36:29 napisał:

    jak już robicie tyle sond to ja proponuję następujące pytanie: "Czy idziesz na wybory?" Ciekawe jakie byłyby proporcje

    odpowiedz

    • -21 (43)

    Tytus, w dniu 11-11-2014 00:39:29 napisał:

    Burmistrzem powinien być ktoś pochodzący stąd, ktoś kto od dziecka rozumie naszą mentalność, charakter, zalety i słabości, kompleksy. Głosuję na miejscowego!

    odpowiedz

    • -45 (73)

    Szafran, w dniu 11-11-2014 00:45:36 napisał:

    Myślę że. komu podobają. się dzisiejsze rządy. ,zagłosuje.na Piotrkowskiego..kto chce w końcu. coś. zmienić. bez zastanowienia. odda glos. Krajewskiemu,,,Nasz przyszly burmistrz. to: Artur Krajewski!!

    odpowiedz

    • -26 (46)

    bunia, w dniu 11-11-2014 09:51:08 napisał:

    Kto jak Kto ale p. Piotrkowski jako zastepca burmistrza wiec co gdzie i jak a nowi?? od poczatku beda sie uczyc powiedzcie ktory z pozostalych wiec co sie w gminie dzieje?ktory z nich wie komu potrzebna pomoc a komu nie oni wiedza tylko to ze wejda na stolek oblowia sie i nic wiecej gmina bedzie odlogiem lezala.Panu Krajeskiemu poklon za to ze stara sie pomodz biedniejszym i tak niech zostanie a p,Michalak albo p.Wypych co wniosa do maszego miasta??

    odpowiedz

    pokaż odpowiedzi (1)
    • 18 (22)

    mieszkaniec, w dniu 11-11-2014 10:32:36 napisał:

    W końcu która sonda jest bardziej obiektywna ???/? Ta wyżej czy na konkurencyjnym portalu ??? Kandydaci Ci sami , internauci Ci sami a słupki popularności różne. Zastanawiające......

    odpowiedz

    pokaż odpowiedzi (1)
    • 6 (10)

    Głos gminy szubin, w dniu 11-11-2014 12:17:34 napisał:

    Burmistrzem powinna zostać osoba ciesząca się szacunkiem, która pomaga innym, nie zważając na zysk. Zastanówcie się, kto by wam pomógł, gdy poprosicie go o pomoc? Jest dużo do myślenia. Albo w ogóle. Powodzenia dla kandydatów

    odpowiedz

    • 18 (56)

    zbislo, w dniu 11-11-2014 13:05:10 napisał:

    Tylko Artur Michalak. Człowiek młody, energiczny, znający problemy Gminy, ale najważniejsze jest to, że nie jest "ubabrany "w układy i układziki. Po prostu lepszego kandydata ja nie widzę.zbislo

    odpowiedz

    pokaż odpowiedzi (1)
    • -19 (35)

    Szafran, w dniu 11-11-2014 14:46:18 napisał:

    Mi wogóle cały program Pana Artura sie podoba...co do doświadczenia...hmmm nawet nie trzeba mieć go na papierku ,jeśli ma się w głowie...inni z doświadczeniem ,stażem długoletnim...i mamy aż tak dobrze???konsekwentność dwóch dotychczasowych burmistrzów Szubina nie zna granic... idziesz do mlodego pyta co mówił starszy w tej sprawie.A gdy się dowie to jedyna odp""a to nie da rady,a to się nie da"""zal

    odpowiedz

    • -18 (42)

    Szafran, w dniu 11-11-2014 14:48:54 napisał:

    Tytus --pan Piotrkowski nie jest Szubinianem od dziecka;)z całym szacunkiem dla kandydatów ,program p.Artura jest najlepszy i zdecydowanie realistyczny...osadźmy jak najlepiej dla nas

    odpowiedz

    • -11 (31)

    Szafran, w dniu 11-11-2014 14:58:06 napisał:

    i wspomnę tutaj o kompetencji urzędnika....cieszę się ,ze p.Krajewski to dostrzegł..80% ludzi wchodzi do urzędu głupi a wychodzą jeszcze głupsi..ale co tu narzekać,gdyż z gabinetu burmistrza wychodzi sie takim samym----CZAS NA ZMIANY!!! I TO NATYCHMIAST!

    odpowiedz

    • -6 (36)

    Tytus, w dniu 11-11-2014 15:08:10 napisał:

    Michalak tworzy w Powiecie koalicję z SLD. Jak wtedy można twierdzić, iż nie jest "ubabrany w układy". Wszedł w Układ decydując się przyjąć wybór Przewodniczącego Rady Powiatu, głosami SLD (8) i PO (5). W tym przypadku nie można twierdzić, że czas na nowe, bo wybierając jego należy uczciwe powiedzieć "konserwujemy stare"

    odpowiedz

    pokaż odpowiedzi (1)
    • -20 (28)

    Szafran, w dniu 11-11-2014 15:15:51 napisał:

    cały czas piszę o ""Arturze Krajewskim Tytus:)

    odpowiedz

    • -21 (33)

    Szafran, w dniu 11-11-2014 15:18:45 napisał:

    Krajewski i tylko Krajewski!! juz nie pisze Artur bo fakt jest dwóch Arturów:)

    odpowiedz

    • -6 (18)

    mimi, w dniu 11-11-2014 15:59:16 napisał:

    Popieram zmiany ,to co było to już bylo. Jeśli nie zagłosujemy na nowe, to będzie tak samo., a chcemy tego ,zapewne prawda.Czego ludzie sie boicie? Podzielam poglady Szafrana i Tytusa

    odpowiedz

    pokaż odpowiedzi (2)
    • -13 (29)

    rolnik, w dniu 11-11-2014 16:30:34 napisał:

    Czas na zmiany, na nowe, wię tylko Krajewski może co kolwiek zmienić , Piotrowski już wszystko pokazał nic nie ma i nic nie zrobił . Dziękuję za jego nieudacznictwo za młody i bez doświadczeń . Nie Szanuje mieszkańców gminy Szubin , nie jest wstanie nic zrobić to o tym już wiemy a wieś odwiedza przed tytlko przed wyborami to jest o 5 razy za mało na 4 lata . Burmistrz Artur Krajewski !!!!!!!!!!!!!!1111

    odpowiedz

    pokaż odpowiedzi (2)
    • -8 (18)

    antek, w dniu 11-11-2014 17:32:37 napisał:

    Wszyscy kandydaci mają ten sam program różniący się może malutkimi szczegółami: - urzędnicy, nauczyciele,budżetówka: żaden z kandydatów nie chce drażnić tego środowiska tylko wypowiada się dyplomatycznie a dlaczego ??? bo to duży elektorat w gminie i trzeba przed wyborami posłodzić . Wszystko jakieś takie fałszywe

    odpowiedz

    • 6 (32)

    James, w dniu 11-11-2014 18:22:33 napisał:

    Drodzy Szubinianie! Ile szans musimy dać "tutejszym" aby w końcu zauważyć, że tutejsi nie dają rady! Najlepszym kandydatem jest p. Artur Michalak. Nie jest z Szubina, ale zna jego problemy jak mało kto, zawsze wspiera jego mieszkańców, jak i okoliczne miejscowości[!] Nie jest jak ktoś tu wspomniał uwikłany w "aferki", jest mądrym, przyjaznym i stanowczym człowiekiem - Artur Michalak jest potrzebny Szubinowi! :)

    odpowiedz

    pokaż odpowiedzi (1)
    • -17 (29)

    Szafran, w dniu 11-11-2014 18:27:24 napisał:

    a może tym razem nie???? nie mieliśmy nigdy tak dobrych kandydatów:)tj.Krajewski-do tej pory urząd gonił urząd --nikt od ludzi dla ludzi..Teraz jest między nimi człowiek solidny,kompetentny wzór,człowieka ludzi i ich codziennego życia ..może reszta w końcu to dostrzeże i doceni --rozsądnego głosowania!!!!!!!!!

    odpowiedz

    pokaż odpowiedzi (1)
    • -2 (8)

    Wladimir, w dniu 11-11-2014 18:29:57 napisał:

    Zdecydowania i stanowczości brak każdemu z kandydatów. Może kogoś naturalizujemy :) Na moje może być nawet Barack Obama byle miał jaja i zdrowe przedsiębiorcze podejście do rządzenia. Chociaż stawiam na Angele Merkel

    odpowiedz

    • -10 (28)

    Toom, w dniu 11-11-2014 18:31:30 napisał:

    Tylko pan Mariusz i żaden inny.. Reszta się nie nadaje. A Krajewski tylko potrafi dobrze festyny prowadzić....Pozdrawiam

    odpowiedz

    pokaż odpowiedzi (1)
    • 12 (26)

    James, w dniu 11-11-2014 18:36:42 napisał:

    Ciekawe jednakże, że p. Artur Krajewski w ostatnim miesiącu (w chwili zbliżających się wyborów) zaczął bardzo aktywnie uczestniczyć w życiu Szubina, czego wcześniej nie robił nadgorliwie. Za to p. Artur Michalak od dawna uczestniczy w życiu Szubina, czy to wybory, czy zwykły, szary dzień :) Wiadomo, że przed wyborami rusza kampania i dlatego tak się dzieje, ale nie ukrywajmy, że osoba, która "sezonowo" się udziela nie jest zbyt obiecująca jak na stanowisko burmistrza. Oczekujemy osoby aktywnej cały czas! Taki jest p. Michalak i jego pomysły również są dalekosiężne, bo człowiek ten chce usprawnić nasze miasto i jego mieszkańców, bo życie kulturowe usprawnia od dawna, nie to, co drugi p. Artur :)

    odpowiedz

    pokaż odpowiedzi (2)
    • 17 (31)

    wara, w dniu 11-11-2014 18:57:53 napisał:

    Nie wiem czy to dobry pomysł aby Policjant pan Artur Krajewski był burmistrzem przecież zanim się wdroży w procedury to będzie już po kadencji

    odpowiedz

    • -10 (16)

    Szafran, w dniu 11-11-2014 19:27:46 napisał:

    wara ??,,jesli tyle czasu potrzebujesz aby się w coś wbrnąć---to zapytam ???jakie masz wykształcenie????????????????????????? a druga rzecz,w co potrzeba sie wdrążać przepraszam ,bo nie rozumiem/??????? aby prowadzić godnie urząd trzeba tylko aktywności i parcia w to ,co nam potrzeba--""trzeba chciec""""Piotrkowski jest od 4 lat Ignac od dawna ,sory w co oni sie wdrązali ze nic nie robia na lepsze!!! totalnie nic!!!!!!! a wieś to konkretnie mają za przeproszeniem w du............!!!!!!

    odpowiedz

    • -19 (25)

    Szafran, w dniu 11-11-2014 19:31:32 napisał:

    na moje gorzej juz byc nie może:) dajcie szansę innym ..dosć nakradli..Krajewski -nasz burmistrz!!

    odpowiedz

    • -14 (24)

    Szafran, w dniu 11-11-2014 19:34:46 napisał:

    wasz wybór...za każde 4 lata ,można to zmienić ale nie dawajcie władzy tym samym,za których nie mamy nic....to chore...czas na zmiany....

    odpowiedz

    • -11 (21)

    Szafran, w dniu 11-11-2014 19:38:06 napisał:

    co do Michalaka hmm...nie znam...widac grzeczny taki pan...ale wiecej??? z mej strony gminy ponad polowa nie zna..wiec wszystkiego dobrego dla kandydatów ..moj burmistrz to p.Krajewski...Piotrkowski odpada,a p.Michalak no moze na siłę..Wypycha całkiem nie znamy

    odpowiedz

    pokaż odpowiedzi (1)
    • -9 (23)

    mimi, w dniu 11-11-2014 20:05:28 napisał:

    Michalak niech dzieci uczy jak być patriotami , myślę ,że na tym polu sie sprawdzi , bo przez 4 lata nic wielkiego nie pokazał.Nauczać też wielki lecz pożyteczny trud .Przecież z tego grona tylko jeden nie był we władzach samorządowych ,dajcie mu szansę .Nie trwajcie w marazmie.Tak naprawdę każdy burmistrz jak i polski prezydent ma doradców.Poprzednicy sie niezbyt wykazali .Zmiany są konieczne nie tylko potrzebne.Pan Michalak może pomoc głównie w problemach związanych z Zamościem i Rynarzewem ,zna potrzeby tego środowiska. Może pomagać przyszłemu burmistrzowi na chwałę gminy.

    odpowiedz

    pokaż odpowiedzi (3)
    • 10 (22)

    Wojciech, w dniu 11-11-2014 20:14:32 napisał:

    Musi byś kto, kto zobaczy coś innego aniżeli czubek nosa w Szubinie. Szubin to także sołectwa i to trzeba zmienić, aby dać szansę człowiekowi nie z Szubina. Głosuję na Artura Michalaka

    odpowiedz

    pokaż odpowiedzi (1)
    • 26 (42)

    kotek, w dniu 11-11-2014 20:20:50 napisał:

    Pan Artur Krajewski niech zajmie się tym co potrafi najlepiej czyli błaznowaniem na festynach ludowych .

    odpowiedz

    pokaż odpowiedzi (2)
    • -8 (24)

    mimi, w dniu 11-11-2014 20:33:37 napisał:

    Uważajmy co krytykujemy , bo festyny maja swój cel , często szczytny.Krytykuje ten, co nic nie robi .Trzeba umieć nawet poprowadzić festyn , to wielka sztuka .Gdyby było inaczej, więcej byłoby wodzirejów , takiego wodzireja , który potrafi zorganizować z niczego coś szukać ze świecą.Impreza środowiskowa to cała wielka logistyka .Krajewski potrafi organizować .Znasz drugiego takiego , który swój czas poświęci nam mieszkańcom gminy? i tym dla których zbierał pieniądze na leczenie?NIe obrażajmy za to , że ktoś chce pracować dla innych.A Ty Kotek -tak szczerze zrobiłeś coś dla bliźniego?

    odpowiedz

    pokaż odpowiedzi (2)
    • -21 (35)

    Szafran, w dniu 11-11-2014 20:37:31 napisał:

    a festyny ludowe to co???? niższa klasa????""BYŁ Z LUDZMI""" --i jest! to w koncu kto potrafi zając ten urząd??? zaden wam nie odpowiada..a gdzie widzisz państwo zasraństwo z urzędu np. na wsi?????????????????? bo ja nie!!gmina to gmina nie tylko Szubin ...o ile pamietają ludzie ..to Krajewskiego znają..gdzie był Michalak,Wypych i inni halo?????????" kotek "co Ty masz za program oprócz festynów ha/??? bo to juz mamy...ale wciąz potrzeb wiele...

    odpowiedz

    pokaż odpowiedzi (1)
    • 1 (15)

    tyy, w dniu 11-11-2014 20:39:41 napisał:

    może jak zmieni się władza to i w Szubinie ulice bedą czyste ,bo sami gówniarze którzy haos robią,,,po nocy strach z domu wyjsc,na wsiach wiem ,ze jest tak samo.czas na porządek

    odpowiedz

    pokaż odpowiedzi (1)
    • -14 (26)

    tyy, w dniu 11-11-2014 20:45:45 napisał:

    czytam te niektóre bzdury i mnie skręca...mają zajebistego goscia na fotel burmistrza a gdybają i gdybają ...cieszcie się ze macie tego Krajewskiego w innych mistach zero takich ludzi ,i nad czym wy sie zastanawiacie to nie wiem...

    odpowiedz

    • 1 (7)

    Zenon, w dniu 11-11-2014 20:45:51 napisał:

    a ja zatrudniam jednego pracownika daje mu pracę i nie chwale się tym, a być może tym robię więcej pożytku niż Ci pseudodziałacze

    odpowiedz

    • 0 (6)

    tyy, w dniu 11-11-2014 20:55:10 napisał:

    nie wiem czy to wiekszy pożytek - i fakt nie ma czym się chwalic...ale czy ty jednemu czy innu 50-rga oby inicjatywa bala ta sama

    odpowiedz

    • 15 (21)

    jacek, w dniu 11-11-2014 21:37:36 napisał:

    E zolnierze piotrowskiego , macie na mysli czlowieka ktory biega z aparatem i donosi, fuj to takie niekatolickie, smialbym powiedziec takie ubeckie. Farbowany lis w pisowskiej otoczce. Wg mnie sam sie dyskwalifikuje. A dla kolegi Tyy , jezeli ci sie on podoba to wybierz go sobie i podskocz dwa razy do gory. A ludzie ktorzy w to uwierzyli ,mam nadzieje rozlicza sie z toba za 4 lata

    odpowiedz

    • 9 (17)

    Karol, w dniu 11-11-2014 22:12:07 napisał:

    Powiem tak, byle nie stać w miejscu bo wówczas człowiek a w tym wypadku gmina się cofa, czyli Zdecydowane NIE dla Piotrowskie i Zdecydowane NIE dla Wypycha. Czas na rozwój, Czas dla Młodych ! Tak Dla Arturów !!!

    odpowiedz

    • 11 (19)

    jacek, w dniu 11-11-2014 22:14:22 napisał:

    Panie Zenonie , ma pan racje .Ciezko pan pracuje ,oplaty sa jakie sa.Potrzeba ludzi ktorzy doceniaja takich jak pan. Piotrowski , Krajewski panu niepomoga. Tak na uboczu ,jeden juz pomagal a dzieci do dzisiaj brodza w blocie. No chyba znowu mi sie dostanie za prawde

    odpowiedz

    pokaż odpowiedzi (1)
    • 10 (20)

    Szubiniak !, w dniu 11-11-2014 22:29:22 napisał:

    BYLE NIE KOMUNA !!! Skończmy z zagłębiem czerwonym !!!

    odpowiedz

    • -8 (26)

    Irena, w dniu 11-11-2014 22:35:59 napisał:

    Michalak to nie Szubiniak osobiście wczoraj na spotkaniu PO i swojego komitetu KWW Artur Michalak w obecności innych kandydatów na radnych i w obecności marszałka sejmu RADKA SIKORSKIEGO przyznał że pochodzi z poznańskiego. Więc jedna wątpliwość została rozwiana.

    odpowiedz

    pokaż odpowiedzi (2)
    • 11 (29)

    arni, w dniu 11-11-2014 22:37:52 napisał:

    Artur Michalak jedyny kandydat który wprowadzi zmiany w naszej gminie na korzyść mieszkanców zawsze blisko ludzi odpowiedzialny i solidny w tym co robi

    odpowiedz

    • 2 (10)

    Jaaa., w dniu 11-11-2014 22:44:40 napisał:

    Chciałabym tylko zaznaczyć, że komentarze tutaj zostają usuwane. Nie rozumiem dlaczego. Pisałam wcześniej, ale zostały usunięte. Dlaczego? Czyżby komuś nie podobało się, co mówią ludzie? A może dlatego, że strona jest stronnicza?

    odpowiedz

    • 4 (8)

    jacek, w dniu 11-11-2014 22:49:14 napisał:

    Musiales komus ublizyc , albo zmieniasz nick a to zabronione

    odpowiedz

    • -9 (11)

    justyna, w dniu 11-11-2014 22:49:18 napisał:

    Zamknijcie tą stronę! Nie widzicie co tu się dzieje?!

    odpowiedz

    • 6 (6)

    jacek, w dniu 11-11-2014 22:54:07 napisał:

    Ludzie wiersze pisza :-)

    odpowiedz

    • 17 (23)

    maciuś, w dniu 11-11-2014 22:56:08 napisał:

    Ma pytanie . Ile pompek zrobi pan Krajewski? - - - Wszystkie

    odpowiedz

    • 4 (6)

    jacek, w dniu 11-11-2014 23:05:51 napisał:

    Pomimo wszystkiego zycze wszystkim milej nocy .Dobranoc

    odpowiedz

    • 5 (13)

    Kasia, w dniu 12-11-2014 08:23:27 napisał:

    Zastanawia mnie bardzo, dlaczego ta sonda jest darmowa i można tylko raz zagłosować? I dlaczego prowadzi inny kandydat niż w sondzie na konkurencyjnym portalu?

    odpowiedz

    pokaż odpowiedzi (1)
    • 9 (33)

    a, w dniu 12-11-2014 11:14:22 napisał:

    Szczytem populizmu Krajewskiego była akcja odnawiania krzyża na Pałuckiej. Krzyż prosił się o odnowienie przez lata. I dziwnym trafem Krajewski nie wziął się za to trzy lata temu, dwa lata temu, nawet rok temu się na ten temat nie zająknął. Tylko właśnie w czasie kampanii wyborczej tak go zabolał wygląd krzyża. Co za obłuda!

    odpowiedz

    pokaż odpowiedzi (1)
    • -12 (26)

    rolnik , w dniu 12-11-2014 11:33:04 napisał:

    DLA CZERWONYCH stanowcze NIE to już było , Michalak już pokazał w powiecie nic nie zrobił tylko powiat ostatnio kredytem zadłużył na wypłaty , to nie gospodarz . Jak długo można działać na podstawowe wypłaty z banku , brak rozumu . Tylko Krajewski może zostać burmistrzem i my mu pomorzemy , będę głosować na KRAJEWSKIEGO JASNE !!!!!!!!!!!!!!!

    odpowiedz

    pokaż odpowiedzi (1)
    • 4 (8)

    Kasia, w dniu 12-11-2014 12:31:25 napisał:

    a co oznacza słowo "pomorzemy" ???

    odpowiedz

    • 11 (29)

    Kasia, w dniu 12-11-2014 12:43:34 napisał:

    Jedynym osiągnięciem pana Krajewskiego jako przewodniczącego Osiedla Leśnego jest postawienie nowego krzyża na Pałuckiej. Jako burmistrz będzie pewnie stawiał krzyże na każdym rogu ulicy, w każdej miejscowości . Bo to potrafi robić skutecznie.....

    odpowiedz

    • -5 (21)

    Tytus, w dniu 12-11-2014 13:14:45 napisał:

    Jeśli osoba o pseudonimie "a" napisała, iż "krzyż prosił się o odnowienie przez lata" i "szczytem populizmu.. jest akcja odnawiania krzyża" to pytam dlaczego autor albo jakaś inna osoba będąca katolikiem nie zajęli się tym tematem przez lata albo w ostatnich tygodniach? Dowodzi to, że najlepiej Polak potrafi krytykować zaangażowanie społeczne innych, przy totalnym braku własnego zainteresowania (latami, dodam)

    odpowiedz

    pokaż odpowiedzi (1)
    • 3 (21)

    Kasia, w dniu 12-11-2014 13:42:33 napisał:

    Społecznie można i wg mnie należy się angażować bez rozgłosu i fleszy. I wielu społeczników pozostaje anonimowych - i przed takimi chylę czoło. A postawienie krzyża nie zaliczałbym do akcji społecznej - tylko raczej związanej z wiarą i wyznaniem. Pomijam już sposób w jaki sposób były zbierane pieniądze i czas - wyborczy...bo to już inny temat....

    odpowiedz

    • 0 (14)

    Tytus, w dniu 12-11-2014 14:01:47 napisał:

    do Kasi:, definicja z wikipedii: ruch społeczny to forma zbiorowego, spontanicznego działania pewnych kategorii społecznych lub zbiorowości zmierzającego do określonego celu i często do wywołania zmiany społecznej. Podejmowane przez członków ruchów społecznych akcje mają zazwyczaj charakter spektakularny, aby wywołać duże wrażenie zarówno na społeczeństwie, jak i na aparacie władzy, który kontroluje to społeczeństwo.

    odpowiedz

    • -6 (26)

    mieszkaniec2010, w dniu 12-11-2014 14:47:17 napisał:

    Drodzy internauci - mieszkańcy Szubina i Gminy również :) Znam osobiście i p. Piotrkowskiego i p. Krajewskiego, obu lubię i szanuję, każdego za coś innego. Jedna rada !!!! jeśli zależy wam na tym aby nic się nie zmieniło w mieście i gminie to głos na p.Piotrkowskiego, jeśli chcecie zmian - głos na p. Krajewskiego

    odpowiedz

    • -2 (10)

    Gosia, w dniu 12-11-2014 15:49:57 napisał:

    Dobrze, że istnieje wikipedia, bo zawsze można się podeprzeć jakąś definicją z niej, kiedy się nie ma odpowiedniej wiedzy i konkretnych argumentów. A propo zmian - w latach trzydziestych w Niemczech również chciano zmian - i wybrano pewną osobę na przywódcę. I wiadomo, że nic z tego dobrego nie wyszło....

    odpowiedz

    pokaż odpowiedzi (1)
    • 11 (13)

    Monia, w dniu 12-11-2014 18:33:45 napisał:

    A kto to jest Stanisław Wypych?

    odpowiedz

    • 0 (2)

    mimi, w dniu 12-11-2014 18:38:09 napisał:

    do Gosi -przesadziłaś i to sporo ,chyba czas na wyciszenie

    odpowiedz

    pokaż odpowiedzi (1)
    • 6 (6)

    mimi, w dniu 12-11-2014 18:47:31 napisał:

    Niech każdy w zaciszu swego domu wyliczy za i przeciw , potem zdecyduje na kogo glosować .Ta sonda wyzwala w nas złe i niepotrzebne emocje . Już czas na przebudzenie.Życzę rozsądnych przemyśleń dla dobra ogółu.

    odpowiedz

    • -12 (24)

    smile, w dniu 12-11-2014 18:58:55 napisał:

    Głosując trzeba zwrócić uwagę na obietnice nie do spełnienia... Jak ludzie bez doświadczenia mogą 100% zagwarantować plan wyborczy ? To jak bycie jasnowidzem . Pan Piotrkowski to mądry i doświadczony już w temacie czlowiek. Nikomu nie ma zamiaru obiecywać gruszek na wierzbie, tylko skutecznie wdrażać to co możliwe realne i na co gminę stać! Mój głos zdecydowanie należy do Pana Mariusza.

    odpowiedz

    • 13 (13)

    smile, w dniu 12-11-2014 19:02:36 napisał:

    I chyba bardziej powinniśmy się skupić na wyborze radnych... Niestety nie burmistrz sam o wszystkim decyduje.

    odpowiedz

    • -6 (12)

    Dwójka, w dniu 12-11-2014 19:08:27 napisał:

    Pan Piotrkowski kiedyś tez sie uczył rządzenia .We wszystkim jest ten pierwszy raz , co nie znaczy że to żle Powieje nowością.

    odpowiedz

    • -4 (20)

    smile, w dniu 12-11-2014 19:25:57 napisał:

    Pewnie ,że tak każdy się wszystkiego może nauczyć jak się mocno postara, ale my nie wybieramy najlepszego ucznia Szubina tylko Burmistrza. Jako zastępca miał raczej tą czarniejszą robotę do wykonania , dlatego uważam ,że tym bardziej poradzi sobie w roli Burmistrza.

    odpowiedz

    pokaż odpowiedzi (1)
    • -1 (3)

    admin, w dniu 13-11-2014 19:51:40 napisał:

    Naruszenie zasad przez IP: 83.238.198.xx Pkt. 8. ....nie występuj w dyskusji pod różnymi nickami/nazwami. Komentarze usunięto. http://www.powiat24.pl/Zasady_zamieszczania_komentarzy,16176.html ………………………...…………. Dekalog internauty …………...…..……..………... 1. Przystępując do dyskusji pisz na temat. 2. Nie wysyłaj materiałów i linków reklamowych, ani nie spamuj. 3. Dbaj o poprawność i czystość języka swoich wypowiedzi. 4. Nie atakuj i nie obrażaj innych uczestników dyskusji. Nie zamieszczaj treści wulgarnych, obscenicznych, nienawistnych, agresywnych, dyskryminujących i innych tego rodzaju. 5. Do innych uczestników dyskusji zwracaj się po nicku lub po imieniu, nigdy samym nazwiskiem. 6. Jeśli dyskusja ma dotyczyć tematów prywatnych, nie prowadź jej publicznie. 7. Nie naruszaj prywatności innych - życie prywatne to świętość. 8. Nie podszywaj się pod innych i nie występuj w dyskusji pod różnymi nickami/nazwami. 9. Ignoruj użytkowników nastawionych na wywołanie kłótni i dezorganizację dyskusji. 10. Nie zamieszczaj wypowiedzi niezgodnych z prawem, zasadami współżycia społecznego i dobrymi obyczajami, w szczególności zaś zawierających groźby, obraźliwych, naruszających godność lub pozostałe dobra osobiste innch osób, naruszających prawa autorskie i inne dobra prawem chronione.

    odpowiedz

    • 10 (16)

    fifif, w dniu 14-11-2014 06:58:31 napisał:

    sis = pis pamiętajcie o tym

    odpowiedz

    • -1 (13)

    realny, w dniu 14-11-2014 11:58:36 napisał:

    Polecam wywiad w ostatniej gazecie Powiat z kandydatami. Pan Wypych najczęściej nie miał zdania, Pan Piotrkowski uważa że nic nie nalezy zmieniac i poprawiać (gratuluje mu poczucia humoru) Jedynie Panowie Krajewski i Michalak mieli cos konkretnego do powiedzenia. Uważam że te dwie ostatnie osoby nalezy realnie brac pod uwagę aby gmina Szubin odżyła i wyszła z długów

    odpowiedz

    • 3 (3)

    wędkarz, w dniu 14-11-2014 12:07:14 napisał:

    Ostanie 3 numery innego lokalnego tygodnika ukazującego się w Szubinie jeszcze lepiej kreślą nam sylwetki kandydatów. Można z tego wiele wywnioskować

    odpowiedz

    pokaż odpowiedzi (1)
    • 9 (17)

    Kasia, w dniu 14-11-2014 12:33:33 napisał:

    Ktoś tutaj myli realny program wyborczy z koncertem życzeń i kiełbasą wyborczą. Jeśli pan Krajewski zrealizuje chociaż część swojego wspaniałego programu - to dopiero wtedy gmina pogrąży się w długach. A wtedy pozostanie tylko płacz i zgrzytanie zębów.....

    odpowiedz

    • 3 (11)

    realny, w dniu 14-11-2014 12:43:09 napisał:

    Kasia podaj konkrety a nie populistyczne ogólniki. Co Twoim zdaniem pogrąży gminę w długach? 1-2 przykłady. Póki co to Pan Piotrkowski jest współodpowiedzialny za 16 milionowy dług w gminie bo współrządził 7 ostatnich lat.

    odpowiedz

    • -3 (21)

    Kasia, w dniu 14-11-2014 13:21:03 napisał:

    Populistyczny ogólnik to stwierdzenie, że pan Piotrkowski odpowiada za długi gminy Szubin. Równie dobrze można zarzucić panu Krajewskiemu, że jako policjant odpowiada za kradzież i rozboje w Szubinie. Gratuluje poczucia humoru...

    odpowiedz

    • 4 (16)

    realny, w dniu 14-11-2014 15:47:50 napisał:

    Kasia niestety nie potrafisz odpowiedziec na moje pytanie. Prosiłem chociaz o jeden przykład że program Krajewskiego pogrąży gmine w długach. A że Piotrkowski współodpowiada za długu gminy jest oczywiste bo współrządzi od 7 lat. Nie ma tu żadnego populizmu. Jak sie uczestniczy we władzy to się bierze za to odpowiedzialność.

    odpowiedz

    pokaż odpowiedzi (1)
    • 9 (19)

    Kasia, w dniu 14-11-2014 21:48:43 napisał:

    fragment programu pana Krajewskiego "filozofią rządzenia burmistrza musi być zaspokajanie zbiorowych potrzeb wspólnoty. Jeśli mieszkańcy Szubina uważają, że istnieje potrzeba wybudowania kolejnego przystanku autobusowego to należy ten postulat poważnie rozważyć". Kierując się taką logiką - jeśli jakaś grupa mieszkańców gminy Szubin zażyczy sobie budowy skoczni narciarskiej czy stadionu żużlowego to wybudujmy go, a co tam. Taka jest filozofia pana Krajewskiego.

    odpowiedz

    pokaż odpowiedzi (1)
    • 4 (16)

    Kasia, w dniu 14-11-2014 21:52:49 napisał:

    A jeśli chodzi o budżety gminne - to uchwalają je radni, a nie burmistrz, czy zastępca. Ale cóż, dyletanci ze "szkoły pułtuskiej" mogą o tym nie wiedzieć.

    odpowiedz

    • 4 (4)

    marian, w dniu 01-12-2014 20:48:31 napisał:

    zadnych kometarzy ze strony Kasi co do porazki Piotrkowskiego a to dlaczego laczmy sie z Kasia w smutku :-)))))))))))))))))))))))))))))))))

    odpowiedz

Uwaga! Internauci piszący komentarze na portalu biorą pełną odpowiedzialność za zamieszczane treści. Redakcja zastrzega sobie jednak prawo do ingerowania lub całkowitego ich usuwania, jeżeli uzna, że nie są zgodne z tematem artykułu, zasadami współżycia społecznego, a także wówczas, gdy będą naruszać normy prawne i obyczajowe. Pamiętaj! -pisząc komentarz, anonimowy jesteś tylko do momentu, gdy nie przekraczasz ustalonych zasad.

Komentarze pisane WIELKIMI LITERAMI będą usuwane!

Dodaj komentarz

kod weryfikacyjny

Akceptuję zasady zamieszczania opinii w serwisie
Komentarz został dodany. Pojawi się po odświeżeniu strony.
Wypełnij wymagane pola!



LOKALNY HIT

Zdjęcia do dokumentów
35,00 złPLN
Rejestracja BDO
500PLN
Zaproszenia
4,00 zł PLN
Zezwolenie na przetwarzanie odpadów
od 2000PLN
Usługi prowadzenia ksiąg rachunkowych
od 50PLN
Ramki ślubne
39,90 zł PLN
Fotoobraz na płótnie 50x70
121,00 zł PLN
Budowa magazynów
0

38. rocznica katastrofy w Czarnobylu. Konsekwencje zdrowotne i środowiskowe

W kwietniu 1986 r. całym światem wstrząsnęła wiadomość o awarii #w Czarnobylskiej Elektrowni Atomowej położonej na terenie ZSRS, ok. 100 km. na północ od Kijowa. W efekcie błędów operatorów przeprowadzających jeden z testów oraz wad konstrukcyjnych reaktora jądrowego 26 kwietnia 1986 r. o godzinie 1:23 doszło do dwóch wybuchów.

(czytaj więcej)
0

Sprawdzono jakość handlową jaj. Jakie nieprawidłowości stwierdzono?

Inspekcja Jakości Handlowej Artykułów #Rolno-Spożywczych (IJHARS) przedstawia wyniki planowej kontroli w zakresie jakości handlowej jaj, przeprowadzonej w IV kwartale 2023 r. w sklepach spożywczych i innych punktach sprzedaży detalicznej na terenie całego kraju.

(czytaj więcej)
0

Zmień swoje dotychczasowe nawyki. Serce kocha sport

Systematyczna aktywność fizyczna jest podstawą# zdrowego stylu życia. Małymi krokami spróbuj zmienić swoje dotychczasowe nawyki.

(czytaj więcej)
0

Poranne ćwiczenia strażaków. Udział wzięło pięć zastępów

W czwartek, 25 kwietnia w godzinach rannych strażacy #prowadzili ćwiczenia na obiekcie przy ulicy Kcyńskiej w Szubinie.

(czytaj więcej)