Dziś mamy 25 kwietnia 2024, czwartek, imieniny obchodzą:

02 listopada 2014
SONDA INTERNETOWA: możesz ocenić radnych gminnych

Który radny spisał się najlepiej?

fot. arch.

fot. arch.

Już wkrótce wybierzemy nowe władze samorządowe. Warto więc zastanowić się nad obecnie sprawującymi władzę w mieście i gminie. Bohaterami kolejnej sondy są radni gminni.

Trzeba przyznać iż w upływającej kadencji nie brakowało gorących i kontrowersyjnych tematów oraz decyzji. O tym, jak spisywali się radni wiecie najlepiej. Może zwracaliście się z prośbą do swojego radnego o interwencję? Nic z tego nie wyszło, a może wprost przeciwnie, jesteście zadowoleni? Czekamy na opinie.

Oddajemy w Wasze ręce sondę dotyczącą radnych i zachęcamy do głosowania.

Ankieta

Szubin: który radny spisał się najlepiej w tej kadencji?

  • Tomasz Kaszewski
    20.4%
  • Marek Domżała
    19.1%
  • Stanisław Wypych
    13.1%
  • Elżbieta Dittrich
    9.5%
  • Hanna Adamczewska
    8.4%
  • Beata Woźniak
    4.4%
  • Tomasz Wachowiak
    3.5%
  • Stanisław Głowacki
    3.5%
  • Zdzisław Pilarski
    3.0%
  • Roman Danielewski
    2.7%
  • Andrzej Wrona
    2.2%
  • Maciej Leciejewski
    1.6%
  • Elżbieta Katafiasz
    1.4%
  • Andrzej Wolnik
    1.4%
  • Beata Bembnista
    1.4%
  • Remigiusz Kasprzak
    1.4%
  • Maria Pianko
    1.1%
  • Emil Nowakowski
    0.8%
  • Danuta Maria Boruch
    0.5%
  • Małgorzata Krall
    0.3%
  • Teresa Stachowiak
    0.3%


Oceń artykuł: 59 59

Czytaj również

udostępnij na FB

Komentarze (105) Zgłoś naruszenie zasad

    • 10 (24)

    qwerty, w dniu 02-11-2014 21:29:22 napisał:

    Jak czytam niektóre nazwiska to mnie ściska...

    odpowiedz

    • 0 (20)

    ola, w dniu 02-11-2014 22:44:28 napisał:

    A ja mam wrażenie że na tej stronie siedzą sami nienawistni ludzie...Przyglądam się komentarzom do różnych artykułów i jestem w szoku... Jak można być tak nieludzkim, chamskim, pozbawionym empatii??? Nawet przedszkolaków komentujecie.. LUDZIE OPAMIĘTAJCIE SIĘ!!!!!!! Trochę więcej sympatii i zrozumienia a w niektórych przykrych sytuacjach współczucia. Pozdrawiam.Ola

    odpowiedz

    pokaż odpowiedzi (1)
    • 2 (16)

    ola, w dniu 02-11-2014 23:15:12 napisał:

    tylko obrażanie i ubliżanie. nawet w skrajnych sytuacjach życiowych..to naprawdę przerażające...każdy zasługuje na szacunek bez względu na to kim jest, z jakiej PARTII pochodzi . Nie podoba ci się qwerty to wystaruj,zrób coś!!!!!!! Spróbuj chociaż!!!!!!! no i najważniejsze PODPISZ SIĘ. MIEJ ODWAGĘ !!!!!!!

    odpowiedz

    • 6 (16)

    zenek, w dniu 02-11-2014 23:31:03 napisał:

    Moim zdaniem nie każdy tu obraża a wielu po prostu wyraża swoje zdanie a że prawda często boli to cóż takie życie. Jak ktoś zdecydował się być osobą publiczną to musi być gotowy na pochwały jak i krytykę pod swoim adresem

    odpowiedz

    • 9 (15)

    pozytywny , w dniu 02-11-2014 23:51:47 napisał:

    Krytyka ok. każdy ma prawa ją wyrazić. Jednak niech ona będzie kulturalna i pozbawiona wycieczek osobistych bo to nie przystoi. W znacznym stopniu przeważają opinie negatywne. Takie czasy że lepiej się pisze negatywnie niż pozytywnie. Ale polecam tym narzekającym wciąż zrobić coś samemu. Jedna niewielka rzecz ale samemu. Pozdrawiam wszystkich czytających i zachęcam do dostrzegania pozytywów.

    odpowiedz

    pokaż odpowiedzi (1)
    • 11 (11)

    Pozytyw, w dniu 03-11-2014 07:32:35 napisał:

    Osobiste wycieczki prowadzą tutaj tylko kandydaci przeciwko sobie. Jedn drugiemu próbuje dokopać.

    odpowiedz

    • 4 (14)

    Johny, w dniu 03-11-2014 08:27:35 napisał:

    Ja tez uważam, ze nie powinnismy tak ciagle narzekac! To pisanie negatywnych opinii stało się już NUUUUUDNEEEE..

    odpowiedz

    • 1 (9)

    olek, w dniu 03-11-2014 09:18:00 napisał:

    Być może nie ma za co pochwalić jednego czy drugiego radnego....... Bo jeśli by było to społeczeństwo na pewno by zauważyło

    odpowiedz

    • -1 (15)

    Marta M., w dniu 03-11-2014 10:44:46 napisał:

    Olek.. gdybyś się zainteresował to wiedziałbyś, że społeczeństwo zauważyło zmiany na przestrzeni ostatnich 4 lat. W Szubinie dzięki radnemu Markowi Domżale nastąpiła np dekomunizacja. Począwszy od zmian - komunistycznych nazw ulic - mamy teraz Jana Pawła II i Norwida, a nie np Ludowego Wojska Polskiego, poprzez pozostawienie krzyża w sali obrad Urzędu Miasta i Gminy Szubin na usunięciu czerwonej gwiazdy z Pomnika Armii Czerwonej na cmentarzu. Wnioskował za modernizacją stadionu miejskiego, za założeniem kanalizacji i utworzeniem placu zabaw na osiedlu bydgoskim, za przebudową ulic - przejedz się Pałucką. A dodatkowo jako matka wiem, ze 13letnie dziewczynki z gminy Szubin całkowicie bezpłatnie szczepiły się przeciwko rakowi szyjki macicy.

    odpowiedz

    pokaż odpowiedzi (1)
    • 6 (6)

    Olek, w dniu 03-11-2014 10:48:54 napisał:

    do Matra M: A reszta radnych .............???????

    odpowiedz

    • -4 (20)

    Marta M., w dniu 03-11-2014 11:16:37 napisał:

    A np radny Tomasz Kaszewski świetnie mobilizował naszych sportowców lekkoatletów, również głosował za modernizacją stadionu, mamy piękny tartan! Nasze pociechy odnosiły ogromne sukcesy. Ktoś im chyba w tym pomógł prawda? Przecież to w nich przyszłość. A teraz mają ogromna szansę rozwoju! Ci zdolniejsi mogą trenować tu u nas w Szubinie!!!

    odpowiedz

    pokaż odpowiedzi (2)
    • 7 (15)

    wyborca, w dniu 03-11-2014 11:42:12 napisał:

    Skoro Pan Kaszewski dobrze mobilizował naszych sportowców to niech dalej robi to co umie najlepiej i do czego ma zamiłowanie. Jak zostanie radnym to dzieciakom zapierze 1-2 dni ponieważ będzie musiał bywać na bez owocnych sesjach. Dieta to nie wszystko liczy się bezinteresowność

    odpowiedz

    • 3 (7)

    gregorr, w dniu 03-11-2014 12:26:51 napisał:

    Skoro został poruszony temat gwiazdy na pomniku żołnierzy radzieckich, to faktycznie muszę przyznać że zniknęła ona ze szczytu obelisku. Dodatkowo - co uznałem za miłą niespodziankę - zmieniono treść tablicy, która niegdyś głosiła o śmierci "bohaterskich żołnierzy ACz". Dziś jest to po prostu informacja o leżących tam poległych. Ale żeby nie było zbyt słodko - łyżka dziegciu. Nadal jest tam składany wieniec od władz miasta. Prosiłbym bardzo o to, aby już więcej coś takiego nie miało miejsca. Nie jest to odpowiednie miejsce do honorowania.

    odpowiedz

    pokaż odpowiedzi (1)
    • 9 (17)

    Rajmund, w dniu 03-11-2014 12:50:43 napisał:

    Prawie wszystkim radnym należą się słowa uznania, że bez zbędnego mydlenia oczu, na jednej z pierwszych sesji (druga?) podnieśli sobie diety. Uznali, że skoro wygrali wybory to jest to już dowód ich wielkiego sukcesu i bez skrępowania przegłosowali podwyższenie sobie diety. Na szczególną uwagę zasłużyli sobie radni, którzy w 2010r. po raz pierwszy dostali się do Rady, gdyż nawet nie wiedząc jakie koszty będą ponosili z pełnioną funkcją uznali, że z całą pewnością dieta jest za niska. Pamiętam, że chyba jedynie 3 głosy były przeciwne, w tym pani Adamczewska. Co za tupet!!! Może czas przypomnieć sobie o ówczesnej uchwale dot. podwyższenia diet przy wrzuceniu kartek do urn 16.11.br.?

    odpowiedz

    pokaż odpowiedzi (3)
    • 11 (23)

    gosia, w dniu 03-11-2014 13:05:03 napisał:

    Jak wybory wygra SIS to radni tego grupowania pewnie zrezygnują z diet, a p. Krajewski zrezygnuje z pensji burmistrza. Przecież to sami społecznicy... podobno....

    odpowiedz

    • 2 (18)

    lol, w dniu 03-11-2014 13:08:50 napisał:

    to gosia tez zrezygnuj z pensji ,a co tam----moze w sklepach po wyborach i chlebek bedzie darmo....trochę przesadzacie ! co do Krajewskiego ..nie widze tutaj lepszego kandydata ...Piotrkowski pokazał reszta co???Michalaka jeszcze bylo gdzies miedzy ludzmi widac ale Wypych??? polowa gminy go nie zna...więc jak zaufac

    odpowiedz

    • 7 (23)

    gosia, w dniu 03-11-2014 13:38:19 napisał:

    a Krajewskiego zna cała gmina?.... no chyba, że z wiejskich festynów.No to faktycznie - było go widać między ludźmi. Kiedy startował swego czasu satyryk Jan Pietrzak na prezydenta RP zwykł mawiać, że jak wygra " to lepiej może nie będzie, ale śmieszniej na pewno". Jeśli wygra Krajewski nie będzie ani lepiej ani tym bardziej śmieszniej.

    odpowiedz

    pokaż odpowiedzi (1)
    • 9 (19)

    Daniel, w dniu 03-11-2014 14:19:26 napisał:

    Ta rada była milcząca. Radni byli maszynkami do podnoszenia rąk. Żadnej poważnej debaty, poważniejszej wymiany argumentów, wszystko pod dyktando burmistrza. Istniała jedna wielka koalicja. Świadczą o tym protokoły głosowań z sesji. Nie rozumiem teraz jak kandydaci na radnych, którzy zasiadali w radzie kadencji 2010-2014 mogą różnić się programem lub krytykować burmistrza Pogodzińskiego. Jedli mu z ręki, a teraz usiłują przekonać wyborców, że mają pomysł na rządzenie. Dla zmylenia świadomości radni z PO nie startują z tego komitetu ale stworzono nową formację, tyle że złożoną z tych samych ludzi. Pytanie, czy wyborcy dadzą się zwieść fałszywym prorokom? Kandydat na burmistrza startuje z własnego komitetu wyborczego, ale już na radnego do Rady Powiatu z PO. Rozdwojenie jaźni? Podwójna osobowość? Trudne dla przeciętnego obywatela

    odpowiedz

    pokaż odpowiedzi (1)
    • -6 (14)

    riki, w dniu 03-11-2014 20:17:24 napisał:

    moim zdaniem 100% burmistrz to tylko Mariusz Piotrowski bo reszta to jeden zan sie na szkolnictwie drugi na imprezach a trzeci na sprzedazy wiec tylko piotrowski ma wiedze i doswiadczenie

    odpowiedz

    pokaż odpowiedzi (3)
    • -1 (7)

    jacek, w dniu 03-11-2014 20:24:57 napisał:

    E Daniel moze bys posypal popiolem ? "Powojna osobowosc" mowisz o sobie ? Wg mnie to powinni wszedzie probowac ,bo cos probuja zmienic.Problem w tym ze uczciwi maja slabe przebicie.Ludzie lubia sluchac bzdur,pluc na innych a pozniej jeszcze narzekac , a wy to skrzetnie wykorzystujecie.Wg mnie Sld juz mialo czas i go zmarnowali, Nowa Prawica to tylko awanturnicy jak ich Szef,niema na co liczyc , duzo pustych slow.Pis ? postawi wam pare nowych kosciolow albo pomodli sie na Radzie w intencji potrzebnych gminie zmian(moze zlozy rozaniec) Ludzie nie tego chyba wam potrzeba.Gmina to nie tylko Szubin ! A wg mnie Szubin traktuje reszte gminy po macoszemu. Zamosc , Rynarzewo , Kolaczkowo,Tur ,Kowalewo itp to przeciesz tez platnicy podatkowi i niepowinno sie o nich zapominac.Ja swojego faworyta wybralem, mysle ze wy tez wybierzecie tego najlepszego czego sobie i wam zycze

    odpowiedz

    pokaż odpowiedzi (1)
    • 5 (9)

    jacek, w dniu 03-11-2014 20:29:23 napisał:

    Pan piotrowski , mowisz o drodze na Skorzewie ? Mysle ,ze ludzie niezapomnieli ,wstyd

    odpowiedz

    pokaż odpowiedzi (1)
    • -11 (19)

    lol, w dniu 03-11-2014 21:48:29 napisał:

    wyborcy z 4 kandydatów az znaja Piotrkowskiego i krajewskiego...o reszcie nie maja zielonego pojęcia-wiec co Piuotrkowski pokazał na ile go stac! na wies nawet nie przyjezdza a wysyla damy z gminy,a Krajewski??? wciaż spolecznie wlasnie tym ludzim pomada???a to koncerty nie na rzecz swoją i miasta na rzecz chorych i biednych....a to wciaż poza praca swoją i rodziną --wciaz komus pomaga ,moze nadzedl czas na konkretne zmiany..i aby wlasnie wani byli ludzie !!!!!!!!! nie urząd ,nie papierki a ""ludzie"""pomyslcie ,naprawde warto..i w potrzebie w koncu ,ktos normalny was wyslucha a nie odprafi sekretarka

    odpowiedz

    • -13 (23)

    lol, w dniu 03-11-2014 21:51:24 napisał:

    dajcie glosy Krajewskiemu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! czlowiek od ludzi-----dla ludzi!!!!!!!!!!!!

    odpowiedz

    • -9 (17)

    lol, w dniu 03-11-2014 22:24:06 napisał:

    dajcie mu szansę.... tyle pomogl biednym,chorym...i wciaz chce to robic.... moze uda sie ?! moze nadszedl czas na konkretne zmiany,nie urząd nie pierdolki i papierki a ludzie!!!! a on w tym jest super dobry ! tyle juz ludziom pomógl a gdzie jest gmina ???olała to -!!!! i to niejednokrotne..potwierdzam ze w ostatnich 4 latach pomogl wszem duzo rodzinom-czego gmina odmowila i to nie dla swych korzysci ale dla ludzi...........pomyslcie o tym ...moze i nam bedzie potrzebna jego pomoc a na tym stanowisku bedzie mogl wiecej....pozdrawiam

    odpowiedz

    • 1 (15)

    lol, w dniu 03-11-2014 22:28:05 napisał:

    Panie Piotrkowski???? pan powie tak szczerze,ile ludu bylo u pana ze swoimi skargami,problemami???? i co pan pomogl???prosze!!!!!!!!!!!!!!!! Pan nie ma pojęcia jaka krzywda ludziom w gminie sie dzieje ----ale plowa nawet do urzędu nie dojezdza..poniewaz wie ,ze nic nie wskurają ,zas reszta przyjezdza z kwitkiem....czemu pan nie patrzy na ludzi...urząd i papiery to nie wazne..najwazniejsi są ludzie!!!!!!!

    odpowiedz

    • -8 (18)

    lol, w dniu 03-11-2014 22:38:30 napisał:

    co pan nam obieca ,co sie zmieni na lepsze---jesli ludzie mają teczki w gminie od 20 lat nie tknięte...i co rok przychodza od was,urzędu pisma ze nic z tego....(czyli z problemem jakim nie jedna rodzina prosi) glosowalam na pana...mysląc ,ze sie cos zmieni ,ale i za pana nic nie przyszlo pozytywnego ..po 20 latach swego klopotu otrzyzmywalam w rok ,rok przez 4 lat ""nie zakwalikowala sie pani""czyzby solidarnosc pracownikow gminy??nikt nie chce drugiemu pod górę???? a gzie my --LUDZIE!!!!!!!!!!! to juz szczyt -ja ze swoją sprawą walcze od 20 lat!!!!!!!!!!! i jakie wciaż rządy tak nic sie nie zmienia-zestarzalam sie przy tym...moze w koncu czlowiek ,ktoremu nie wazna zadna solidarnosc i inne dobrobyty a najwazniejsi ludzie...moze w koncu on nam pomoze....bo z tego co widze ,wciaz bezinteresownie pomaga bliznim....popieram pan Krajewskiego....to co on juz zrobil dla ludzi potrzebujących i chorych-to gmina nie zrobila przez 10 lat!!!!!!!!!! wstyd!!!!!!!!!! oddaje glos panu Krajewskiemu

    odpowiedz

    • -5 (17)

    D&D, w dniu 03-11-2014 23:16:35 napisał:

    Jestem za Panem Mariuszem Piotrkowskim. Kto nie zna osobiście to niech się nie wypowiada. Jest to naprawdę dobry człowiek, pomocny w każdej sytuacji. Pan Piotrkowski to świetny pracownik, posiadający wieloletnie doświadczenie pracy w samorządzie, co pozwala sądzić, iż będzie dobrym Burmistrzem. Nie jest politykiem tylko pracowitym człowiekiem, co ułatwi jego współpracę ze wszystkim, bez względu na poglądy i przynależność partyjną, a to ważne w dzisiejszych czasach.

    odpowiedz

    pokaż odpowiedzi (2)
    • -7 (17)

    D&D, w dniu 03-11-2014 23:25:30 napisał:

    Szubin potrzebuje mądrej i rozsądnej osoby, a przede wszystkim dobrego stratega, a Mariusz Piotrkowski posiada wszystkie te cechy. Wierzę, że jeżeli wygra wybory, będzie godnie reprezentować swoich mieszkańców, którzy z czasem jedynie utwierdzą się w swoim wyborze. Wierzę również, że Pan Mariusz Piotrkowski jest ogromną SZANSĄ DLA GMINY SZUBIN.

    odpowiedz

    pokaż odpowiedzi (2)
    • 12 (22)

    gosia, w dniu 04-11-2014 06:28:55 napisał:

    Pan Krajewski w komentarzach jednej z osób jawi się nam prawie jako Matka Teresa z Kalkuty. To może od razu ogłosić go świętym i przenieść do Watykanu? Do rządzenia gminą potrzeba o wiele więcej umiejętności niż do dowodzenia oddziałem prewencji na meczu Zawiszy czy prowadzenia wiejskiego festynu. Na koniec - nie wiem ilu chorych uleczył p. Krajewski, ale po niektórych wpisach można mniemać- że sporo jeszcze zostało.

    odpowiedz

    pokaż odpowiedzi (1)
    • 12 (20)

    gumiś, w dniu 04-11-2014 07:24:13 napisał:

    Bawią mnie te komentarze, a najbardziej hasła wyborcze kandydatów, którzy startują do Rady Miejskiej w Szubinie. Większość z nich nie ma kompletnie pojęcia o prawie administracyjnym, konstrukcji uchwał itp, nie rozumieją funkcjonowania samorządu oraz przepływu kasy której ciągle nie ma. Wkurza mnie, że krzykacze i karierowicze idą do rady i zajmują się pierdołami oraz tym bezsensowym siedzeniem na radzie i podnoszeniem ręki byle dieta się zgadzała. Kandydaci nie rozumieją, że od wieków zasiadanie w radzie miejskiej było zaszczytem i nie była związania z apanażami, ale większość uczyniła z tego sobie drugi zawód (fucha), dzięki której można sobie auto na raty kupić oraz pokazać się na jakiś uroczystościach, Zasiadają w komisjach. gdzie może 3-4 osoby znają tematykę i mają merytoryczne przygotowanie do tego. Ktoś tutaj podał pana Marka Domżałę jako ten co podjął się dekomunizacji w postaci zmiany nazwy ulic np, na Jana Pawła II. Tak akurat było to bardzo 'ważne', ale firm które tam mają siedzibę i musiały wyrzucić tysiące złotych na zmianę dokumentów, praw jazdy itd, to tego już nikt nie widzi. Jakoś pan Marek Domżała tej kasy nikomu nie oddał, ale dekomunizacja ładnie brzmi, a gdzie zdrowy rozsądek? I tego życzę wszystkim nam zdrowego rozsądku w tych zwariowanym okresie.

    odpowiedz

    • 6 (10)

    piotr, w dniu 04-11-2014 08:47:41 napisał:

    Gumiś masz świętą rację że wszystkim chodzi o kasę o drugą pensję. Ciekawe ilu było by kandydatów jak dieta wynosiła by symboliczne 100 zł na pokrycie kosztów dojazdu i ewentualne stracone 2-3 godzinki własnego czasu. Czy wszystko trzeba robić za pieniądze i dla pieniędzy ??????

    odpowiedz

    • 3 (5)

    wojtek, w dniu 04-11-2014 08:51:13 napisał:

    Piotr! To kandyduj! Bedziesz pierwszy na takich warunkach!

    odpowiedz

    • 7 (11)

    piotr, w dniu 04-11-2014 09:03:25 napisał:

    Teraz już po ptakach bo już listy zamknięte. Ale w kolejnych będę startował i oczywiście jak los sprawi że dostanę mandat to nawet tej 100 nie będę chciał:) Oczywiście że od razu na starcie będę wrogiem nr 1 całej rady :):):) Ale kręci mnie to :)

    odpowiedz

    • 11 (11)

    gosia, w dniu 04-11-2014 12:17:45 napisał:

    Zgadzam się z "wyborcą". Kiedy pan R. został przewodniczącym osiedla - pierwsze co zrobił, to wystąpił do urzędu miejskiego o podwyższenie swojej diety. Poza tym chciałabym zwrócić uwagę na interesującą sprawę - przewodniczący osiedla i sołtysi kandydujący z SIS pobierają co miesiąc diety z kasy miejskiej - dziwni to społecznicy....

    odpowiedz

    pokaż odpowiedzi (1)
    • 5 (7)

    Rajmund, w dniu 04-11-2014 12:40:45 napisał:

    http://www.bip.szubin.pl/?cid=446&bip_id=5838 Protokół z sesji, gdzie radni podwyższyli sobie diety. Ciekawy głos w sprawie pani Adamczewskiej. 3 radnych było przeciwko tej uchwale. Szacunek za odpowiedzialność i poczucie misji dla tych ludzi

    odpowiedz

    • 4 (12)

    jacek2, w dniu 04-11-2014 13:52:55 napisał:

    Nie ma na kogo głosować, szczególnie na burmistrza, ale z pośród tych mało ciekawych najmniej ciekawy moim zdaniem to policjant o którym słyszałem wiele negatywów. Wybiorą następnych, ci zatwierdzą diety, potem trzeba będzie zaciągnąć kolejne kredyty na kolejne inwestycje, przetargi oczywiście uczciwie przeprowadzone jak zawsze. Marzy mi się tylko aby pousuwać z posadek w Urzędzie kolesiów byłego burmistrza, ich pociotków itd., ale Piotrowski tego nie uczyni, p. Stanisław Wypych toże niet, p. Michalak za miękki, Policjant wydaje się mógłby to zrobić, ale...no właśnie ale...

    odpowiedz

    pokaż odpowiedzi (1)
    • 4 (10)

    jacek, w dniu 04-11-2014 18:48:06 napisał:

    Lol dla ciebie tylko jedna rada ! jedz do Castoramy i kup cegle. A co z nia zrobic to nie bede ci pisal.Jestes taki madry ze napewno sie domyslisz

    odpowiedz

    • 2 (18)

    jacek, w dniu 04-11-2014 19:05:44 napisał:

    Michalak ? Piszesz jacek2 o czlowieku z Rynarzewa ?Dlaczego za miekki ? Wg mnie czlowiek spokojny , niebawi sie w chamskie pyskowki , niepluje innym w plecy no i niejedno juz dla gminy zrobil. Jezeli to dla ciebie miekkosc to ja bym chcial zeby tacy ludzie zadzili gmina

    odpowiedz

    pokaż odpowiedzi (1)
    • 3 (5)

    D&D, w dniu 04-11-2014 22:26:19 napisał:

    Tak łatwo uważać się za mądrzejszego i dojrzalszego niż jest się w rzeczywistości.

    odpowiedz

    • 3 (7)

    jacek, w dniu 05-11-2014 17:36:54 napisał:

    D&D posyp sie popiolem

    odpowiedz

    pokaż odpowiedzi (1)
    • -10 (12)

    lol, w dniu 05-11-2014 19:29:26 napisał:

    narzekacie i narzekacie !!!!!!!!!! ten zły,tamten niedobry ! ciekawi mniew co wy robicie??? łopatą zarabiacie ?kazdy chce indywidalnie zaglosować i ma takie prawo czy wam sie to widzi czy nie.....teraz do Pana Rejm. sie przyczepili..a ile nagłąbali Ci co juz z tego korzystają a ile pomogli nam??moze rzeczywiscie właśnie Krajewski zrobi tutaj porządek!!!!!!!!!!!!!!

    odpowiedz

    pokaż odpowiedzi (1)
    • -8 (8)

    lol, w dniu 05-11-2014 19:30:44 napisał:

    a by sie niejednemu należało!! teraz sobie gadajcie ile wlezie :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

    odpowiedz

    • 7 (17)

    Wybirca, w dniu 05-11-2014 21:14:56 napisał:

    Dlaczego kandydat na Burmistrza Szubina Artur K. - nie podaje że jest POLICJANTEM. Czyżby wstydził się swojego obecnie wykonywanego zawodu?

    odpowiedz

    pokaż odpowiedzi (1)
    • 10 (14)

    gosia, w dniu 06-11-2014 10:07:04 napisał:

    Pan Krajewski podaję również, że jest bezpartyjny. A 4 lata temu startował z list PISu do Rady Miejskiej. A jak jest teraz faktycznie - proszę obejrzeć link i wyciągnąć stosowne wnioski: https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10201895368024086&set=a.1508841659241.56893.1780324532&type=1&theater

    odpowiedz

    pokaż odpowiedzi (2)
    • 6 (8)

    gosia, w dniu 06-11-2014 10:10:32 napisał:

    do Jacka: chyba jedna cegła to było za mało - bo nie pomogło

    odpowiedz

    pokaż odpowiedzi (1)
    • -8 (16)

    Rajmund, w dniu 06-11-2014 12:41:56 napisał:

    do gosi: 4 lata temu Kaszewski startował z PO, 8 lat temu z PSL. Tak więc badamy historię, czy stan aktualny przynależności partyjnej? Lepiej w ostatecznym rozrachunku wcale nie firmować żadnej partii niż skakać z kwiatka na płatek. W naszej Radzie więcej jest takich farbowanych lisów. Byli w PZPR teraz są w PO, byli we wspierającym PZPR, SD teraz są w PO. Powtarzam, farbowane lisy!

    odpowiedz

    • 2 (6)

    jacek, w dniu 06-11-2014 19:41:37 napisał:

    Cos mi sie zdaje Rajmund ze twoja wypowiedz jest jednostronna.No ale moze ktos to kupi :-) dla kogo pracujesz ?? :-)

    odpowiedz

    • 0 (0)

    wyborca, w dniu 06-11-2014 20:38:48 napisał:

    Pan poeta, Pan poeta.... ale gdzie tam... :)

    odpowiedz

    • -5 (9)

    grazia, w dniu 07-11-2014 21:06:05 napisał:

    Moim zdaniem Piotrkowski jest najlepszym kandydatem na Burmistrza. Zna procedury i funkcjonowanie urzędu oraz wie jak rozwiązać sprawy problematyczne Angażuje się w sprawy nie tylko Szubina ale również podległych wsi. Można z nim załatwić wiele spraw ale trzeba najpierw zacząć od siebie a nie tylko żądać. Ile zrobiłem dla dobra ogółu? Łatwo jest krytykować wszystkich wokół a samemu nic nie wnosząc. Może nad tym należy się zastanowić??? Pomyślcie!

    odpowiedz

    pokaż odpowiedzi (2)
    • 10 (12)

    anty-m.r., w dniu 09-11-2014 11:53:31 napisał:

    Jeśli chodzi o osobę pana Macieja R. - "znanego" wydawcę strony itvszubin.pl - zgadzam się z poprzednimi komentarzami i się pytam czy ktoś sądził, że to bieganie po gminie (głównie po wypadkach) z aparatem jest robione społecznie??? ostatnie tygodnie właśnie dobitnie to pokazują. Profesjonalny portal informacyjny miasta i gminy powinien być neutralny a nie lansować swoją "buźkę" przez kilka lat na banerze tylko i wyłącznie na cele obecnej kampanii. Mam nadzieje, że wyborcy z Szubina widzą te zagrywki i sprowadzą na ziemię co niektórych 16 listopada. PS: Panie Macieju R. jeżeli w polityce samorządowej będziesz pan tak słowny jak w pracy kamerzysty???

    odpowiedz

    • 5 (7)

    gosia, w dniu 10-11-2014 17:11:33 napisał:

    Zgadzam się z anty-m.r. - a portal itvszubin.pl powinien się raczej nazywać portal Macieja Rejmenta, a nie szubiński portal informacyjny. Obecnie jest on tubą wyborczą komitetu p. Krajewskiego - choćby ostatnia informacja nt poświęceniu krzyża na Pałuckiej. Przecież to będzie mityng wyborczy p. Krajewskiego, który jako przewodniczący Osiedla Leśnego - za najważniejszą sprawę uznał postawienie nowego krzyża.... Stawianie krzyży i domów parafialnych - to nas czeka, gdy p. Krajewski zostanie burmistrzem....

    odpowiedz

    • 3 (3)

    anty-m.r., w dniu 11-11-2014 22:12:54 napisał:

    Towarzystwo z ugrupowania o skrócie "SIS" to już nawet na krzyżach kampanie robi - no tak to teraz modne - wszyscy jadą na kościół i usuwaja krzyże to może podziałamy w drugą stronę żeby sięgnąć po tzw. moher - słabe to wszystko!!!

    odpowiedz

    • 5 (5)

    jolka, w dniu 13-11-2014 11:55:01 napisał:

    nie ma się co dziwić, że naczelny cenzor M.Rejment traktuje swoją stronę jako oręż walki polityczno/personalnej (uwielbia wycinać zdjęcia przeciwników politycznych-ostatnio usunął zdjęcie p.Kaszewskiego i p.Głowackiego, składających wiązankę pod pomnikiem 11.XI...bo przecież ich tam nie było) wszystko przez to, że desperacko już czwarte wybory ubiega się o dietę, przepraszam mandat radnego i przez te 12 lat nie dotarło do niego,że nikt go tam nie chce widzieć

    odpowiedz

    • 5 (5)

    jolka, w dniu 13-11-2014 12:08:14 napisał:

    oczywiście cel uświęca środki, czwarte wybory M.Rejmenta, to czwarty komitet wyborczy - a co mu tam lojalność,przekonania, program: BBW ,PIS, PO ,SIS...byle się dorwać do koryta to jest dopiero farbowany lis!

    odpowiedz

    • 4 (4)

    Kasia, w dniu 13-11-2014 12:26:28 napisał:

    Dietę to pan Rejment już dostaję - jako przewodniczący Osiedla Spółdzielczego. Podobnie jak pan Krajewski i wszyscy sołtysi startujący na radnych Ale pewnie mu nie starcza.... A swoją drogą jestem ciekawa, co za wieloletnie doświadczenie w pracy w samorządzie ma pan Rejment - o czym pisze w swojej ulotce wyborczej?

    odpowiedz

    • 1 (1)

    anty-m.r., w dniu 14-11-2014 19:59:32 napisał:

    oooo! widzę, że jednak ludzie widzą te tanie zagrywki panów z SIS i naczelnego cenzora - trafne określenie. Laweta z plakatami kandydatów SIS ustawiona na przeciwko dużego kościoła przyprawiła mnie o mdłości!!! No tak dieta radnego to łakomy kąsek w tak trudnych czasach a nawet bardzo trudnych dla co niektórych :)

    odpowiedz

    • 0 (2)

    marian, w dniu 17-11-2014 19:14:14 napisał:

    Ja jestem za panem Domrzala to naprawdę dobry i uczciwy kandydat na radnego

    odpowiedz

    • -1 (1)

    marian, w dniu 17-11-2014 19:26:40 napisał:

    Ja jestem za panem Domrzala to naprawdę dobry i uczciwy kandydat na radnego i zgadzam się z opiniąMagdy m

    odpowiedz

    • -1 (1)

    marian, w dniu 17-11-2014 19:33:06 napisał:

    Ja jestem za panem Domrzala to naprawdę dobry i uczciwy kandydat na radnego i zgadzam się z opiniąMagdy m

    odpowiedz

Uwaga! Internauci piszący komentarze na portalu biorą pełną odpowiedzialność za zamieszczane treści. Redakcja zastrzega sobie jednak prawo do ingerowania lub całkowitego ich usuwania, jeżeli uzna, że nie są zgodne z tematem artykułu, zasadami współżycia społecznego, a także wówczas, gdy będą naruszać normy prawne i obyczajowe. Pamiętaj! -pisząc komentarz, anonimowy jesteś tylko do momentu, gdy nie przekraczasz ustalonych zasad.

Komentarze pisane WIELKIMI LITERAMI będą usuwane!

Dodaj komentarz

kod weryfikacyjny

Akceptuję zasady zamieszczania opinii w serwisie
Komentarz został dodany. Pojawi się po odświeżeniu strony.
Wypełnij wymagane pola!



LOKALNY HIT

Aparat dla dzieci
99,00 złPLN
Ramki ślubne
39,90 zł PLN
Bezpłatne kontrolowanie sprawności zawieszenia
Szkolenia pierwsza pomoc
od 50PLN
Zaproszenia
4,00 zł PLN
Usługi prowadzenia ksiąg rachunkowych
od 50PLN
Rozliczenia ZUS
od 50PLN
Opracowujemy Instrukcje bhp
od 50PLN
0

Najważniejszy posiłek w ciągu dnia. Dlaczego warto jeść śniadanie?

Śniadanie to najważniejszy posiłek# w ciągu dnia. Dzięki niemu dostarczamy organizmowi węglowodany, które są źródłem energii.

(czytaj więcej)
0

Sprawdzono jakość handlową jaj. Jakie nieprawidłowości stwierdzono?

Inspekcja Jakości Handlowej Artykułów #Rolno-Spożywczych (IJHARS) przedstawia wyniki planowej kontroli w zakresie jakości handlowej jaj, przeprowadzonej w IV kwartale 2023 r. w sklepach spożywczych i innych punktach sprzedaży detalicznej na terenie całego kraju.

(czytaj więcej)
0

Zmień swoje dotychczasowe nawyki. Serce kocha sport

Systematyczna aktywność fizyczna jest podstawą# zdrowego stylu życia. Małymi krokami spróbuj zmienić swoje dotychczasowe nawyki.

(czytaj więcej)
0

Poranne ćwiczenia strażaków. Udział wzięło pięć zastępów

W czwartek, 25 kwietnia w godzinach rannych strażacy #prowadzili ćwiczenia na obiekcie przy ulicy Kcyńskiej w Szubinie.

(czytaj więcej)